sobota, 20 grudnia 2014

Urban vibes

Kto by pomyślał, że w połowie grudnia będzie można sobie pozwolić na chodzenie w samym swetrze? Kiedy ostatnio wybrałyśmy się pospacerować po mieście, było tak ciepło, że mogłam zrezygnować z płaszcza bez obaw, że zmarznę. Co do stylizacji, postawiłam na wygodę i prostotę. Czarno-biały strój ożywiają jedynie adidasy, które kupiłam z myślą o siłowni, aczkolwiek nie mogłam się oprzeć i nie założyć ich w tak piękny, słoneczny dzień.
M.


 




 


 



Bluza - Reserved
Sweter - C&A
Spodnie - C&A
Torebka - Zara
Buty - New Balance

4 komentarze:

  1. sweterek ma obłędny wzór!
    bardzo podobny widziałam w Bershce, ale zapewne był dwa razy droższy ;

    ogólnie zestaw mi się podoba, bo jest na takim... miejskim luzie :)
    i zdaje się baaaardzo do Ciebie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, a buty rewelacyjne :) Lubię taki styl i z przyjemnością sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam New Balance zaraz po przylocie z Polski w pazdzierniku :) mam czerwono granatowe ale Twoje ladniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look, butki fajnie kontrastują z całością :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i odwiedziny :)
Zachęcamy do pozostania z nami dłużej, obserwacji naszego bloga i fanpage'a na FB :)
M&A