czwartek, 4 grudnia 2014

Ordinary outfit

Dzisiaj bardzo prosty zestaw. Dżinsy, cieplutki golf i trochę mniej ciepła, jak na aktualną pogodę, parka. Wybrałam się tak ostatnio z Malwiną na kawę i muszę przyznać, że gdyby nie czapka to chyba zamarzłabym na śmierć ! Biorąc jednak pod uwagę, że mimo iż padało wyszłyśmy na miasto i miałam w torbie aparat, szkoda było nie wykorzystać okazji do zrobienia kilku zdjęć. 
A.












Golf - Reserved
Parka - C&A
Dżinsy - Bershka
Buty - no name
Torba - Atmosphere

16 komentarzy:

  1. Świetna torba- podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się torbą zachwycam - o :)!

    u mnie jest tak zimno, że nawet w dwóch czapkach zamarznąć idzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zachwycam sie torbą i butami :)
    dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękny kolor włosów!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja, tak klasycznie a jaki świetny efekt :)
    podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. this outfit is simple but perfect!
    I like how the bag complements your hair colour!

    xoxo

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza stylizacja:) Swietna torebka *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie proste zestawy :) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torba! Prosta i pojemna. Bardzo lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw, ale najbardziej podoba mi się kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny zestaw :)

    obs za obs? :) -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw, ale wcale się nie dziwię, ze zmarzłaś, ja już od ponad miesiąca w grubej kurtce biegam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw:) uwielbiam parki Twoja jest super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i odwiedziny :)
Zachęcamy do pozostania z nami dłużej, obserwacji naszego bloga i fanpage'a na FB :)
M&A