sobota, 27 grudnia 2014

Coffee to go

Na kilka dni przed wyjazdem na święta do rodzinnych domów, wybrałyśmy się z Malką na zdjęcia. Zmarznięte i trochę zniechęcone mijałyśmy Coffe Haven i stwierdziłyśmy, że tam wstąpimy. Co prawda nie miałam ochoty na dużą kawę, ale gdy zobaczyłam ten uroczy kubek nie mogłam się oprzeć! Jak się później okazało była to dobra decyzja - kawa nie tylko dodała mi energii, ale też rozgrzała :)
A.











Płaszcz -  C&A
Sweter - C&A
Koszula - no name
Spodnie -C&A
Torebka - no name
Buty - Mohito

10 komentarzy:

  1. ze względu na kolorystykę tła te zdjęcia wydają się bardziej jesienne niż zimowe ;)
    albo nawet - wiosenne!

    tylko kubek przypomina, że zima jest i Święta były ;)

    piękny splot ma ten sweter!
    bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja, bardzo ładny płaszcz i wystrzałowy kubek z kawą ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! zapraszam do mnie w wolnej chwili :) http://fashionbypaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, prosta stylizacja :-) podoba mi się sweterek :-) i świetne botki!

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się :) masz piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubeczek jest słodki :) Masz świetne buty do tej stylizacji:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne z Was dziewczyny! z przyjemnością dołączam do Waszego grona :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i odwiedziny :)
Zachęcamy do pozostania z nami dłużej, obserwacji naszego bloga i fanpage'a na FB :)
M&A