środa, 8 lipca 2015

Maxi skirt by M.

Ostatnie dni pod względem pogodowym dały się we znaki. Takie upały są zabójcze. W taką pogodę, jak wspomniała Aldona we wcześniejszym poście, warto postawić na zwiewną spódnicę maxi. Ja, w przeciwieństwie do niej, postawiłam na kolory. Spódnica ma już swoje lata i miała już premierę na blogu w wersji jesiennej (KLIK). Tym razem połączyłam ją z kwiecistym topem, dopełniłam ulubionym kapaluszem i ruszyłam na spacer po Krakowie :)
M.














Top - C&A
Spódnica - C&A
Torebka - C&A
Baletki - Bershka
Kapelusz - Zara

29 komentarzy:

  1. Piękna spódnica, ten kolor <3 Cały zestaw super ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest maksi, jest kapelusz, jest idealnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie kolorystycznie to wygląda ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie - idealnie!
    ten top wygląda tu, jakby był elementem kompletu do tej spódnicy!

    ha, czyli miałam rację z plenerem z poprzedniego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie wygladasz w tym zestawie! Pieknie!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękna kolorystyka! ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Malwina ! ;))) Ty mi przypominasz Demi Lovato ! Poza tym świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie ubrana! :) uwielbiam takie spodnice.
    Obserwuje i zapraszam :)

    http://twoimioczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja, pięknie wyglądasz, kapelusz idealnie dopełnia całość!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam długie spódnice :) ślicznie wyglądasz w tym zestawie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz, też mam maxi spódnice tylko że turkusową
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. choć nie przepadam za żywmi kolorami to mi się podoba! super

    OdpowiedzUsuń
  14. What a beautiful look! I love all combination of styles and colors!
    https://missgrey.ro/blog/ce-purtam/rochii-cu-dantela-5-moduri-stilate-de-a-le-purta/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem fanką spódnicy ani kolorów, jednak zdjęcia same w sobie są śliczne. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna spódnica, świetny kolor ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobaja mi sie bardzo te żywe kolory całej stylizacji!! A kropką nad i jest kapelusz :-) Ślicznie wyglądasz!

    http://soalicepl.blogspot.fr/


    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowicie wyglądasz! :) przepiękne kolory, zdjęcia bardzo energetyczne i to mi się w nich podoba! ;)

    ~zapraszam na mojego bloga
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam kapelusze ! Ty prezentujesz się bosko ! :) te kolory :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna spódnica, lubię maxi, a w dodatku ma świetny kolor. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialna spódnica, ma piękny kolor :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia! A spódnica jest niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  23. looking extra pretty in that maxi ensemble :)
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w kolorze spódnicy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely summer outfit! I love your pink skirt!
    Take a look please on my blog MissGrey.ro
    https://missgrey.ro/ro/rochii/rochie-de-seara-lunga-rosie-din-voal-cu-aplicatie-evantai-verona/545

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i odwiedziny :)
Zachęcamy do pozostania z nami dłużej, obserwacji naszego bloga i fanpage'a na FB :)
M&A