wtorek, 14 lipca 2015

Loose fit pants by A.

Dzisiaj kolejna propozycja zestawu na upalne dni. Tym razem wybrałam spodnie z bardzo lekkiego i zwiewnego materiału, które połączyłam z luźną koszulą bez rękawów. Dzięki dodatkom w postaci butów na wysokim obcasie i białej kolii nadałam całości lekko eleganckiego charakteru. Do tego wszystkiego torebka z frędzlami i kropka nad "i" czyli mój ulubiony kapelusz :)
A. 











Bluzka -Bershka
Spodnie - C&A
Buty - no name
Torebka -C&A
Kapelusz - Tally Weijl

51 komentarzy:

  1. CUDOWNE są te spodnie <3 <3

    Buziaki http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your shoes !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka Ty jesteś smukła, jaka zgrabna i wiotka - te zdjęcia tylko to podkreślają!

    bardzo ładny zestaw, świetna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aldi pięknie! szkoda ze ja w takich spodniach źle wyglądam :( bo super na Tobie leżą i z pomarańczową koszula wyglądają genialnie ;*
    Pozdrawiam z Bułgarii :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aldi pięknie! szkoda ze ja w takich spodniach źle wyglądam :( bo super na Tobie leżą i z pomarańczową koszula wyglądają genialnie ;*
    Pozdrawiam z Bułgarii :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor włosów !
    obserwuje :*
    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. te kolory idealnie pasują do Twoich marchewkowych włosów<3 cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. great post :) love your blog!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit ! Zakochałam się w szpileczkach ! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look! genialne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna torebka !!! <3 też miałam kiedyś takie piękne, rude włosy, buziaki ;****

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Świetna stylizacja! Doskonale dobrane kolory! Bardzo podobają mi się wszystkie elementy z osobna i razem jako całość.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, ta torebka jest rewelacyjna:)!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz cudny kolor włosów :)
    a buty...idealne, szukałam takich!
    wszystko super dopasowane!

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie piżamowe spodnie :) świetnie sprawdzają się latem

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie skomponowałaś całość, a Twoje włosy świetnie uzupełniają stylizację :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem zachwycona butami ;) piękny kolor maja *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wygladasz :) super buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne butki, a kapelusz genialnie dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny fason spodni, pasuje do Twojej urody :) Ten zamek na butach skradł moje serce, ideał!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te spodnie :) łososiowy kolor idealnie komponuje się z szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pretty outfit, love the color combination!

    Nice blog you have here.


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko fajnie do siebie pasuje ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie to wygląda. Masz ładny kolor włosów ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  25. My suggestion please correct the language that you use for the language you are using is too difficult to be understoodSuplemen Herbal Agar Mani Tidak Cepat Keluar

    OdpowiedzUsuń
  26. information which is very unique and interesting, extraordinary Kuat Tahan Lama Intim Dengan Herbal

    OdpowiedzUsuń
  27. writing style is neat and easy to understand, I like to read Solusi Alternatif Mengobati Ejakulasi Dini

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję. Jestem bardzo zainteresowany w treści. bardzo atrakcyjna i uporządkowane, dzięki czemu goście czują się w domu, w swoim blogu.

    cara mengobati menopause dini secara alami

    OdpowiedzUsuń
  29. content and writing articles that you create a very inspiring, incredible
    Cara Mengobati Diabetes Secara Efektif

    OdpowiedzUsuń
  30. I will spread this article, may be useful information for my friends and other people
    Cara Mengobati Asam Urat Efektif,Cepat,Dan Aman

    OdpowiedzUsuń
  31. maaf dan terimakasih atas kelancangan saya berkunjung ke artikel ini
    Cara Mengobati Buah Zakar Yang Bengkak

    OdpowiedzUsuń
  32. Great combination of colors and textures!
    MissGrey.ro
    https://missgrey.ro/blog/ce-purtam/fii-in-tendinte-purtand-rochii-elegante-in-doua-culori/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i odwiedziny :)
Zachęcamy do pozostania z nami dłużej, obserwacji naszego bloga i fanpage'a na FB :)
M&A