poniedziałek, 23 lutego 2015

Sheepskin coat

Nigdy nie przypuszczałam, że w swojej szafie będę miała kożuszek. Nie dość, że raczej nie są w moim guście, to jeszcze miałam wrażenie, że totalnie do mnie nie pasują. Będąc jednak kiedyś w sklepie przypadkiem zauważyłam jak dwie dziewczyny mierzą poniższy kożuszek i pomyślałam sobie "kurcze, ale fanie laski wyglądają" i ja też przymierzyłam. Takim o to sposobem moja szafa jest bogatsza o kolejną rzecz, a ja nie zmarznę w chłodniejsze dni.
A.

PS. Oczywiście jest to sztuczny kożuszek i nie musiała zginąć dla mnie żadna owieczka :) 












Kożuszek - C&A
Sweter - sh
Koszula - Stradivarius
Spodnie - C&A
Buty - Altero

20 komentarzy:

  1. Kożuszek, kożuszkiem, ale jaka piękna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten zestaw:) Kożuszek bardzo fajnie się prezentuje, ale faktycznie koszula jest rewelacyjna :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żartuj, w C&A były takie fajne kożuszki? Kurczę, a ja tak często tam zaglądam i nigdy nie widziałam buuu :( co raz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że ta nasza galerka jakaś uboga jest :/
    Świetnie wyglądasz! i kolor spodnie bardzo mi się podoba :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetna kolorystyka:) mega pasuje ci do włosków.
    i cenię sobie sztuczne futerka, nie mogę zrozumieć jak można zabijać zwierzaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 <3 piękna, oczywiście połowa garderoby C&A haha ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. My również zostajemy u was na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny blog. Bardzo milo tutaj.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie + mini konkurs u mnie na blogu : http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor Twoich włosów komponuje się idealnie z tym kożuszkiem <3 http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie wygladasz :)
    mogę prosic o klikanie w link do płaszcza w nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw jest dobrany ciekawie. Fajna kolorystyka i ten cud kożuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Like your blog and your style of writing! You also have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Photos are stunning! Great outfit! Have a nice day)

    www.elationofcreation.com
    Love Alena

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale uroczy ten kożuszek :) Taki z chęcią sama bym kupiła!

    Pozdrawiam, Justyna
    www.street-fashion-palabra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja ,super kolory , które pięknie harmonizują z kolorem twoich włosów !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. excellent article information may be useful for the treatment of thank you gan

    Cara mengobati maag kronis sampai sembuh secara alami

    OdpowiedzUsuń
  16. thanks gan this very useful information/ terimakasih gan informasi ini sangat bermanfaat

    Pengobatan maag kronis secara alami dan aman

    OdpowiedzUsuń
  17. informasi yang berguna sukses terus gan/ useful information success gan

    Obat tradisional sperma lemah

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i odwiedziny :)
Zachęcamy do pozostania z nami dłużej, obserwacji naszego bloga i fanpage'a na FB :)
M&A