sobota, 31 stycznia 2015

Winter's colorful outfit

Przeważnie jest tak, że zimą wybieramy ciemne, klasyczne kolory. Jeśli zima jest śnieżna i słoneczna, na tle śniegu nie wygląda to źle. Ale przez ostatnie lata białego puchu jest coraz mniej. Dlatego, moim zdaniem, kiedy za oknem jest tak ponuro, powinniśmy stawiać na kolory. Ja w dzisiejszej stylizacji postawiłam na fioletowy płaszczyk, który "odziedziczyłam" po mamie (dobrze jest mieć modną mamę o podobnych wymiarach :)). Połączyłam go z musztardowym kominem i moimi ukochanymi New Balance'ami.
Także pamiętajmy - nie dajmy się kiepskiej zimowej aurze. Brak słońca zastąpmy kolorami! ;)
M.












Płaszcz - Top Secret
Sweter - C&A
Spodnie - C&A
Buty - New Balance
Torebka - H&M
Komin - Reserved

27 komentarzy:

  1. o tak, jestem tego samego zdania. Niech zimą , szarą i ponurą zimą - zawita wiosna! :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze - ogromny plus ode mnie za idealne dopasowanie kolorów na butach i płaszczu!
    lubię takie detale, zawsze mi się to podobało ;)

    po drugie - ten kontrast z szyjootulaczem ;)
    dla mnie bomba!


    no i ostatnie zdjęcie - świetny pomysł na kadr ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, dzięki tym kolorom jest bardzo ożywczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w Twoich NewBalance! <3
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Miło jeśli zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny!
    Co powiesz na obs za obs na blogu (nie na google ) Zacznij pierwsza a na pewno się odwdzięczę
    <3 <3 Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, dołączam się kochana do Twojego apelu.... właśnie takich wyraźnych i zdecydowanych kolorów brakuje na ulicach ! Ja nie wiem skąd ludzie biorą te przekonanie, że wraz z nadejściem zimy, trzeba chować wszystkie kolory na dno szafy i zastąpić je szaro-burymi grrrrr :/
    Fantastycznie kochana wyglądasz, ten płaszcz jest przepiękny, robi mega wrażenie <3
    Udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też postawiałam w tym roku na "żywy" płaszczyk :)
    Świetnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny kolor płaszczyka i butów. ślicznie Ci w takim kolorze!
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, bardzo pozytywny, płaszczyk jest świetny, ma rewelacyjny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poluję na taką torebkę:)

    imveronique.blogspot.com - nowa stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nigdy się nie przekonam do new balance'ów w innym połączeniu niż sportowy look.
    Płaszczyk wygląda cudownie nawet z tymi butkami :) to prawda, że często brakuje życia zimowym stylizacjom i chyba czas najwyższy zacząć to zmieniać.

    Pozdrawiam,
    www.xpepperberry.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej, ale Ty ładnie promiennie wyglądasz! piękne kolory jeszcze to podkreślają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie płaszczyka z butami <3!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. po prostu rewelacja! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie dobrałaś wszystko + szminka na ustach! :D i fajne włosy! genialnie wygladaja ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę cały zestaw dla siebie! Naprawdę wyglądasz zjawiskowo i chciałabym te wszystkie ciuchy mieć w swojej szafie. Piękna szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne kolory i proste codzienne połączenie, bardzo podoba mi się ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  18. jej, cudownie! Tyle koloru, aż chce się żyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. This website is very helpful at all so I can enlightenment after reading this article thanks for the information :)
    obat pembersih rahim setelah melahirkan

    OdpowiedzUsuń
  22. amazing once the article I was reading this thank you ^ _ ^
    Cara mengobati mata minus secara alami

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i odwiedziny :)
Zachęcamy do pozostania z nami dłużej, obserwacji naszego bloga i fanpage'a na FB :)
M&A