piątek, 14 listopada 2014

Fur vest

Kamizelka, którą mam na sobie to pierwszy futrzak w mojej garderobie. Jest to oczywiście sztuczne futerko, ale pewnie nie jedyne jakie będę miała. Zaczęłam już poszukiwania w internecie, za futerkiem na zimę, niestety jak na razie, widzę je tylko w mojej głowie i jeszcze nie znalazłam takiego jakie sobie wymarzyłam. Swoją drogą zbyt wielu modeli nie znalazlam, ale póki co na śnieg się jeszcze nie zapowiada, więc mam troszkę czasu na znalezienie tego jedynego.
A.











Kamizelka - C&A
Spodnie - C&aA
Torba - no name
Buty - C&A
Kapelusz - SH

9 komentarzy:

  1. futrzak jest świetny - i co najważniejsze idealnie skomponowany z resztą zestawu (chociaż ja wybrałabym tu ciemniejszy nieco odcień spodni, ale to ja - ja mam swoje urojenia i gust spaczony, małomiasteczkowy ;P).
    całość w fajnym, miejskim stylu z ciągotami w stronę boho - ja tak lubię, więc mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że futrzaki rządzą!! :) super:) zaczynam obserwować

    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genilanie wyglądasz!
    Możemy obserwować ;) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kamizelka!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/11/145.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny futrzak i kapelusz:))
    Chętnie bym skradła:)
    Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kamizelka. Podoba mi się jak ją zestawiłaś, super że założyłaś kapelusz. Od razu robi się stylowo! ;) jednym słowem rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kup sobie prawdziwe futro, dopiero się poczujesz jak prawdziwa Kobieta-Dama. Może kiedys dojrzejesz i zdystansujesz się do tego prezentowanego tu "eko"oszołomstwa. Futra są dla prawdziwych kobiet, a dla zwierzat to zaszczyt, gdy ich futro okrywa piekne ciała pięknych kobiet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i odwiedziny :)
Zachęcamy do pozostania z nami dłużej, obserwacji naszego bloga i fanpage'a na FB :)
M&A