wtorek, 21 października 2014

Autumn chic by M.

Ja, podobnie jak Aldona, postawiłam na coś prostego, wygodnego i kolorystycznie kojarzącego się z jesienią. Starą zapomnianą bluzkę i niedawno zakupioną marynarkę (której nie miałam w planach kupować, ale kolor jest tak piękny, że nie mogłam się jej oprzeć) połączyłam z najzwyklejszymi, ale ulubionymi jeansami. Wspomnieć muszę również o torebce. Kupiłam ją relatywnie niedawno w Aldo. Nie dość, że była przeceniona to trafiłam dodatkowo na 50% rabat :):):)
M.










Bluzka - Promod
Marynarka - Pull&Bear
Spodnie - C&A
Buty - Kari
Torebka - Aldo

7 komentarzy:

  1. marynarka pasuje do bluzki i torby idealnie!
    Boże, ja uwielbiam takie dopasowania kolorów i deseni!
    podbiłaś moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! cudowna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesień na Twoich zdjęciach! Marynarka ma cudny kolor i świetny krój, a zestaw bardzo ładny i wygodny zarazem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale, idealna jesień w twoim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło ogląda się te zdjęcia, te kolorki, taki jesienny klimat :-) Idealnie pasują do Ciebie takie odcienie beżu,brązu.
    Zapraszam do siebie, może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i odwiedziny :)
Zachęcamy do pozostania z nami dłużej, obserwacji naszego bloga i fanpage'a na FB :)
M&A