czwartek, 9 października 2014

Endless summer

Niestety wszytko co dobre szybko się kończy. Wprawdzie zostało mi jeszcze pare dni urlopu, pogoda dopisuje, ale myślami dalej jestem w Egipcie... Na szczęście jest na tyle ciepło, że nie doznałam zbyt dużego szoku termicznego ;) Podczas wczasów miałam okazję wykorzystać wszystkie letnie sukienki, które teraz, niestety, wylądowały na dnie szafyTę, którą mam na sobie poniżej uwielbiam, ponieważ jej luźny fason sprawia, że jest bardzo wygodna. Jest prosta, a jednoczesnie koraliki ją zdobiące czynią ją wyjątkową. 
Poniższe zdjęcia zostały zrobione jeszcze przed wylotem, ale spokojnie mogłabym wykorzystać tę stylizację dzisiaj. Mam nadzieję, że będziemy mieć jeszcze sporo okazji, by nacieszyć się słońcem i piękną pogodą zanim na dobre dopadnie nas jesienna aura :)
M.











Sukienka - Stradivarius
Kurtka - C&A
Buty - C&A
Torebka - Medicine

3 komentarze:

Dziękujemy za komentarze i odwiedziny :)
Zachęcamy do pozostania z nami dłużej, obserwacji naszego bloga i fanpage'a na FB :)
M&A